måndag 30 mars 2009

Sammanfattning av mars månad

Idag var det dax att stappla upp på vågen, jag hade i ärlighetens namn inga förhoppningar då jag "dabbat" mig i veckan, vågen visade iaf tvåsiffrigt och stannade på 97 kg, en minskning på 0,5 kg som jag faktiskt känner mig nöjd med då jag hade trott jag skulle få mitt första plus.

Sammanfattningen för Mars månad blir följande:

POSITIVT

  1. Viktnedgången
  2. Hälsan
  3. Självförtroendet
  4. Goda soppor
  5. Beslutsamhet

NEGATIVT

  1. FUSK (för det börjar kännas enkelt att fuska)
  2. Motivationen
  3. Vattnet
  4. Kall å frusen
  5. Tristess

Jag är fruktansvärd nöjd med att ha kommit igenom 2 månader och jag önskar att jag tar mig igenom två till såklart. Tyvärr hamnar jag i svackor där jag börjar leta orsaker till att få äta och fuskar å mår skit efter det och tycker att jag då kan lägga ner hela skiten istället. Men kör på ändå så gott jag kan. Jag är medveten om att jag gjort nånting som är jättebra för min egen skull, och mitt resultat är kanon, så himla glad över det. Men det gäller väl bara att hålla ut å rida igenom alla stormar. Jag kör en dag i taget så länge jag bara orkar=)

Kura lugnt alla kämpar!

Inga kommentarer: