söndag 8 mars 2009

Jahapp....

.....då lider ännu en vecka mot sitt slut. Den har varit bra för min del, va på magnetröntgen i lördags och det gick smärtfritt. Det va ett fasligt knackande och bultande i den där maskinen så man fick både ha öronproppar och hörlurar och det fanns en lång lista så man fick välja musik själv. Fiffigt tyckte jag och bad dom dra på nr 28 i listan som va Madonna. Min ungdomsidol ju, fast jag tyckte hon va bättre på 80-talet. Hon kommer ju till Sverige och läkaren frågade om jag skulle på konserten och påpekade att biljetterna kostade 1700:- och han tyckte det va för mycket och jag instämde, men visst skulle jag vilja se henne. In i tunneln och va tvungen att ligga absolut helt stilla och när man vet att man måste då vill man inget annat än att röra sig, efter ett tag fick jag kramp i benet men låg snällt still och sen åkte jag iaf ut därifrån, så nu är det bara att vänta på att ortopeden ringer och talar om resultatet.

På hemvägen ville barnen åka till Mc Donalds så vi körde genom driven och då börja det knorra i min mage, fast det va inte riktigt det jag va sugen på, så plattan i mattan raka vägen hem för att mixa en drink......puh!

Min systerson är musiker och spelar i flera olika band, han är riktigt duktig på det han gör, och igår skulle han spela med ena bandet på hotellet i byn, givetvis ville jag dit som alla andra. Så vi bestämde oss för att gå ut och ha kul, så jag drack vatten kolla på bandet och hade det ganska så kul, fast kan ju medge att en öl eller tio hade varit gott, för å inte tala om rödtjut, men vatten går oxå bra. Va inte hemma förrän tre på natten, lagom trött när klockan ringde nio i morse, men bara att kliva upp, grabben skulle träna innebandy och jag tänkte oxå träna eftersom gymet ligger på samma plats. Min äldsta dotter ville följa med å prova på att träna så det gjorde hon, så det blev inte så mycket träna för min del, visade henne genom maskinerna och så fick hon testa, får väl se om hon vill tillbaks, jag hoppas det iaf=)
Så imorgon får det bli en riktig genomkörare för mig. Å imorgon är det vägning igen.......känns faktiskt skönt att veckorna går rätt så fort, då borde våren och värmen infinna sig snart tycker jag för jag fryyyyyser som satan mest hela tiden, så jag och min nakenhund Pajaz slåss om täckena mest hela tiden*s*

Försöker mig fortfarande på att få in bilder här men det går segt, nu har jag iaf lite bilder från nu och förr problemet är bara få in dom på nåt smart sätt här, men det fixar sig nog oxå så småningom.

Hej hopp!

3 kommentarer:

mamma sa...

tipptoppen du som var på partaj utan att synda =) du är så toppen och duktig att träna också måste jag säga. jag måste ta tag i det där jag med. fryser ja, jag fryser som en dåre met hela tiden. kalorierna räcker visst inte till att hålla temperaturen verkar det som. vad bra vi är =)

Anonym sa...

Hej tjejen! Går bra bara ser jag - DU ÄR DUKTIG så tusans:) Bra så jag är i gott sällskap *asg*

Kram Tina

Weronica sa...

Åh tack ni är så underbara som stöttar å peppar härinne -----@ till er=)

Ni e så duktiga och jag beundrar er verkligen, tack för allt stöd å uppmuntran!