lördag 14 mars 2009

Lördagsjobb

Har idag haft besök av min far å hans vän som svängde förbi en snabbis=) Bjöd dom på kaffe, muffins och choklabollar å det va dom nöjda med. Min pappa kommenterade faktiskt att jag hade gått ner i vikt och det blev jag mer än glad för. Det va ju bra så slapp jag vänta enda till påsk om han skulle märka nåt hehe.
Sen ringde en kompis och frågade om vi va i behov av ved, och visst är vi det så vi har kört ett par lass kan man säga, så nu ska det sågas upp oxå. Känns lite märkligt för han jobbar på ett möbelföretag www.amells.se och deras produkter är för de stora plånböckerna, och det spillet eldar jag gladeligen med, så hjärtligt tack till han som är så snäll!
Blev bortbjuden till melodifestivalmys med varma mackor*puh*.....det suger i magen efter allt å det mesta, så jag avböjde, inte bara därför, men blir nog bäst att hålla sig hemma.
Imorgon e det slut på lugna veckan då kommer de tre lillskitarna hem så då är vi full skara i familjen, så tänkte passa på att ta en riktig skön sovmorgon och vila ut, och därefter står träning på schemat.
Fick sms från min konsulent att soppleveransen är försenad till på tisdag, det gör ju inte mig något för jag har så jag klarar mig, men tänk om hela produktionen skulle bli stående hemska tanke, vi är många här ute som skulle lida då*s*. Men vägning blir på måndag som vanligt och där får jag verkligen inte hoppas att resultatet är stående, hoppas mer på ett lysande resultat då.
Nej nu lite slappande å slöande innan jag ska skjutsa mannen till jobbet=)

En god lördag till er önskar jag!

Inga kommentarer: