tisdag 31 mars 2009

Nu njuter jag

Solen skiner och himlen är blå undrar vad Weronica kan önska sig då? Bara att den ska fortsätta skina!

Eftersom Peter jobbade natt i natt så tyckte två småpluttar att det va synd om mig som skulle behöva sova alldeles ensam, jag kontrade genast med att jag har ju doggarna som sover där så jag e inte ensam. Dom ville bara ha det gosigt å min säng e ju såklart mycke skönare, så där somna dom små liven. När jag skulle lägga mig fanns det en liten bit att ligga på iaf 3 personer och 2 hundar i sängen fick mig inte att sova gott inatt hehe, men men gosigt var det hursomhelst=)

Idag har jag varit och tränat och solat, det va faktiskt lite kämpigt med vikterna, och jag märkte tydligt att det va en gång för mycket jag hoppat över träningen, så imorgon bär det av igen=)
Känner mig väldigt tillfreds med mig själv idag, positiv som i nåt slags lyckorus, men så blir det ju när man går på ketoner hehe.
Härligt med en dag som denna helt enkelt!!

Njut av solen och ljuset denna underbara dag!

2 kommentarer:

skenet sa...

Hej!
Å vad du har varit duktig med ditt kurande! Du inspirerar mig massor och jag läser din blogg nästan dagligen! :) Vilka resultat du har fått och tack för att du delar med dig!
Jag gick själv på kur förra året men gick upp rätt mkt i höstas då jag fick en liten depp och inte "orkade hålla mig till det sunda livet alltid" pga olika omständigheter runtomkring - nu kämpar jag med näbbar o klor för att komma tillbaka... så nu går jag också på CK - ren kur

Hälsningar SKenet

Weronica sa...

Å vad roligt å höra=)Tack!
Ja till vägen i mål behövs minsann vassa näbbar å klor....men det är dit vi ska för vinnare är vi=)