fredag 6 mars 2009

Helg igen....

....å så skönt med helg imorgon vill jag ha en sovmorgon TACK!

Försöker mig på att lägga upp bilder här, men sånt är inte direkt min starka sida, så har jag haft väldiga problem med att få in korten från kameran till datorn, vet inte om det är kameran eller datorn som inte mår bra.......men det kanske pluppar upp lite bilder varefter, jag tänkte fota mig varje månad så kanske man ser lite tydligare själv oxå att det faktiskt händer nåt!

Har tränat idag igen minsann, motivationen var ju inte direkt på topp och konditionen är inte heller direkt på topp, men den håller på att bli bättre iaf. Körde igenom mördarmaskinerna med 3x10 min, sen cykla jag 6 kilometer i ganska så högt tempo och hårt motstånd, gubben han sprang 2,5 km på löpbandet, dutti han oxå!

När vi åkte hemåt nollställde jag mätaren på bilen så vi kunde se hur långt jag hade cyklat och han hade sprungit, och det va ju en bit han fick kuta haha, man tycker 2,5 km kanske inte låter så mycket men det är en bra bit, så därifrån fortsatte jag och mäta upp till 6 km. Det va ju jättekul för 6 km var det precis utanför våran ytterdörr=)
Det är ju en bit det med så nu ska jag sikta på att både kunna cykla till gymmet och cykla hem igen.......alltså 12 km på motionscykel! Har inte ens nån egen cykel längre, men det kanske man ska införskaffa sig till våren....

Åh äntligen ska jag få se Tony Irving igen.......fast vi ska nog se Rallybrudar ikväll oxå om vi hinner och orkar.
E nervig för den där röntgen imorrn, vet inte hur jag kommer reagera på att bli inkörd i en smal trång tunnel som tydligen låter en massa oxå, och jag hoppas jag slipper kontrastvätskan.......just för nålarnas skull hugaligen det e bland det otäckaste jag vet sprutor å nålar.......uschameja!

Men nog om det, önskar er alla en fin helg och glöm inte dricka massa vatten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du inspirerar mig! :) och du är jätteduktig.
Mvh Lisa.O

Weronica sa...

Tack så mycket vad roligt att höra=)

hur går det för dig Lisa?