lördag 21 mars 2009

Fram å tillbaka

Igår var en hektisk dag, hämtade ett jättefint bord och sex stolar i Flen ju=)
Har ännu inte skruvat ihop det för det är tungt som bly och utan fler muskler än mina egna kan jag inte få upp det, blir ett projekt för min man när han slutar jobbet hehe.
Så var vi ju och titta på en bil, som va hur fin som helst och helt ok att köra MEN som Tony Irving säger, dom hade inte några shyssta papper på den, fanns besiktningspapper från 2003? ingen service var gjord för boken hade kommit bort? det va en 01:a, men min svåger hitta papper på den från 1998 i Tyskland.......nä vet ni vad det där va nåt fuffens som jag inte vill beblanda mig med så den fick stå kvar.

Det var en hektisk dag men jag fick det jag skulle i magen iaf förutom vatten hmm, det vart mindre av den varan men försökte klunka i mig så gott jag kunde på kvällen.

Idag ska vi åka och kolla på en annan bil i Västerås så det blir en bit för oss att åka, jag hoppas att den säljaren iaf är seriös, men jag har pratat länge och väl med honom och det verkar så, är oxå en bilfirma så får väl se jag behöver verkligen en bil iaf.

Jag börjar faktiskt längta lite smått till påsk, med kycklingar, ägg, påskris å allt som hör till=)
Å nu växer det fina gula krokusar i rabatten, så himla fint det känns som våren har anlänt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag hade vetet du skulle till Västerås kunde jag bjudit på lunch - jordgubbssoppa :)

Läser bloggen men är slö med att kommentera. Fortsätt med det bra jobbet

Mattias

Weronica sa...

Roligt att du följer bloggen....det gör inget om du e lite slö att kommentera, tala gärna om hur det går för dig själv.

Åhhh hade behövt den lunchen haha

Må så gott!