söndag 29 mars 2009

En kul lista....

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Weronica
Smeknamn: Wroncan
Låt som när du är ledsen sörjer till: O Helga Natt får mig att gråta
Beroende av: Kaffe, cigaretter
Vad tror folk om dig?: Att jag är väldigt snäll
Stämmer det?: Japp
Vad får du oftast komplimanger för?: Min mat, att jag fixar att ha en stor familj.
Vad säger du för att imponera på någon?: Hmm vet jag inte riktigt
Hur imponerar man på dig?: Att va smart och kvick
Brukar du skratta för dig själv?: Ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Haha okej x)
Var bor du?: På landet
Trivs du där?: JA!
Äger du några converse: ?? Nä
Sprit, cider, vin eller öl: Rödvin tack!
Brukar du bli för full: Har hänt
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk mot något: Dumma människor, tomater
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen: Weronica
Vem ringde du senast?: Mitt ex
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag vill verkligen ha jobb jag är ju arbetslös
Antal timmar sömn inatt: 8
Sover du ensam: Nej, med Mannen och hundarna
Brukar du komma i tid: Ja, så gott som alltid, är tidsoptimist
När mår du bra: När jag känner att jag hinner med mina barn utan att stressa
När blev du fotad senast: Två veckor sen
Hur känner du dig nu: Nöjd
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Ganska otrevligt
Vad saknar du: Min mamma som dog för längesen
Hade du en bra kväll igår: Ja den va bra kolla Robinson
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23-24
Är du blyg?: Nej, inte så värst
Sysslar du med någon idrott: Nej, men tränar på gymmet.
Vill du hellre ha mail än brev: Ja tack!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Har du spytt offentligt: Ja tyvärr på en bil
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ragga brudar!
Är du nöjd med ditt liv: Ja men mycket kan bara bli bättre
Är du bortskämd: Njää
Vad gör du i morgon: Ska till sjukgymnasten i Nyköping med både mig och sonen
Vad är det värsta du vet?: Egoister, djurplågare, människoplågare
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Varierar, men gillar att shoppa
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Alla som är sig själva.
Vad längtar du till?: Påsken just nu för den ligger lämpligast till
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja!
Vad använder du för shampoo?: Gliss
Vad är det finaste du fått?: Barnen!
En speciell dag du minns: När barnen kom till världen, min bröllopsdag=)
Hur gammal är du: 33
Tycker du om någon just nu: Ja, många
Du samlar på: Alldeles för mycket skräp
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mannen eller min storasyster
Gillar du golf: Nä förlorar oftast hehe
Vilken tid gick du upp idag: 0930
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Absolut
När grät du senast: När jag såg Laila bagge dansa sin sista dans i finalen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Semestra i ett varmt och soligt land med familjen, ge mina barn och shoppa loss!
Bär du glasögon eller linser: Nä
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Någon gång mellan 8 och 9.
Har du piercing: I Tungan och öronen
Vill du gifta dig: Är redan gift
Vill du ha barn: Har tre egna och tre bonusar det räcker så.
Solar du ofta: Helst ute, men ibland solarium
Är du bra på att laga mat: Okej
Är du flygrädd: Nej, men jag gillar det inte.
Hur vig är du: Som ett kassaskåp ungefär
Är du musikalisk?: Jag tror det
Vad dricker du helst när du är törstig: Mineralvatten
Vilken är din favoritglass: Blåbärsglass
Tror du på ett liv efter döden: I vissa lägen
Tycker du om sushi: Det funkar
Vad äter du helst när du ser på film: Cambridgesoppa nuförtiden
Bor dina föräldrar tillsammans: Nä
Har du tandläkarskräck: Usch ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Ja tyvärr
Röker du: Ja på tok för mycke
Hur ofta tränar/motionerar du: Två-tre gånger i veckan
Senaste låt du hörde: So What med Pink

Sno den gärna och hojta till så jag får läsa oxå!Jag "snodde" den från http://mollysmys.wordpress.com/ gå in och läs hennes blogg vettja=)

Inga kommentarer: