söndag 31 januari 2010

Fixerad vid fett....

Såg att imorgon ska kanal 5 sända Outsiders och det ska handla om människor som på olika sätt är fixerade vid fett. Bl.a ska det handla om "Maja" som lider av fettfobi vilket innebär att hon är livrädd för feta männsikor. I programmet ska hon möta sin största rädsla, nämligen två människor som är överviktiga.
Tänk vad hemskt att man inte ens kan vara på en bio, buss, affär etc. för rädslan av fetton.  Eftersom jag inte själv lider av nån speciell fobi så har jag svårt att lika mig med denna kvinnan, undrar om något hänt när man var liten som gör att man blir rädd för vissa saker, såsom spindlar, höjder, fetton, skäggiga män osv. Jag ska iaf titta på programmet....

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu så ska det nog gå bättre!!! Haha.. Vad duktig du har varit som klarade helgen. Är så sur på mig själv för att jag sabbade det lite. Men som du säger så är det ingen lätt sak att bara släppa allt och fara fram med shakern i högsta hugg.. Tack för dina uppmuntrande ord, de värmde gott. I morgon är det en ny vecka och en ny ren vecka.
Kram och fortsätt kämpa!!