måndag 18 januari 2010

I´m BACK=)

Det känns ju som att det var ett tag sen jag var här......ja till och med så längesen att jag totalt hade glömt bort både mitt användarnamn och lösenord hehe.
Mycket har hänt sedan sist och ska försöka sammanfatta det en annan dag!
Jag är iaf tillbaka på banan och började med ren kur 14/1-2010, vilket jag tycker är en bra början på året, soppor hade jag hemma så bestämde mig för att pröva komma tebax, å när jag väl kom in i ketos så ringde jag min konsulent och sa att nu e det dax igen=) Hon blev såklart glad och ikväll ska jag till henne å byta ut lite soppor, och väga mig "hugaligen" kan nog tro att det kommit till liiiiiite eller kanske en massa sen sist, men det som har varit kan vi inte göra nåt åt nu utan nu är et nya tag som gäller och jag kommer inte sikta uppåt NU SKA JAG NER NERÅT!

Återkommer med rapport efter besöket hos sopptanten........Kram på er sålänge=)

Inga kommentarer: