måndag 25 januari 2010

Ny vecka, nya tag å nya utmaningar!

Ny vecka här och det känns skönt minst sagt=)
Min rena kur började ju egentligen för 12 dar sen, men eftersom jag inte vägde mig från dag 1 och i fortsättningen kommer att väga mig på måndagar så kommer jag oxå att räkna mina veckor så. Så ikväll är det äntligen dax för vägning, ska bli spännande tycker redan att jag känt på en tröja att något hänt, kan ju vara inbillning och önsketänkande oxå, svaret på det har jag kl 18 ikväll.
Mår relativt bra annars förutom att jag fryyyyser så mycke, men det e ju positivt på ett sätt.
Ska ta tag i det här med att röra på mig oxå tänkte köra en mjukstart med mitt wii fit som står och dammar i ett hörn. Annars gillar jag verkligen att gå men min knäskada gör att jag helt enkelt inte törs gå så mycket på det underlaget som är ute nu, därför är wii fiten ett utmärkt alternativ för mig till att börja med. Ska införskaffa ett nytt gymkort oxå, men där är jag oxå lite begränsad pga knäskada och den brutna armen som inte har full funktion ännu=(
Jag är ju en trogen medlem av forumet på viktklubben.se men där känns som att aktiviteten inte är så hög längre vilket jag tycker är synd, har hittat en sida på Facebook som heter "Vi som använder Cambridgekuren" den tycker jag oxå om så den kan jag gott rekommendera oxå=) Det är skönt att ha fler omkring sig när man gör en förändring!
Återkommer ikväll med resultat!




Inga kommentarer: