onsdag 20 januari 2010

En dag i taget=)

Dagarna flyter på och det känns jättebra just nu. Man får helt enkelt ta "en dag i taget". Varje morgon när jag vaknar är jag tacksam för gårdagen som jag klarade. Jag fick ju hem 5 påsar gröt och tyckte väl inte att det va min grej riktigt, men igår kväll gjorde jag iaf ordning en tallrik och njöt av den=).....fast ändå så får jag lite känslan av fusk med gröten, å så blir jag proppmätt har svårt att få i mig allt då det blir väldigt mycket gröt tycker jag, det är perfekt på kvällarna då magen knorrar å väsnas så gröten kommer nog finnas kvar i mitt kurande. Annars varierar jag mellan jordgubb, kakaomint och kyckling......vilka smaker är era favoriter? Massa vatten hinkar jag i mig både vanligt och bubbelvatten, är helt såld på Lokas fläder yummie!


På lördag ska vi nog gå på bio och se Snabba Cash=) Men är inte Joel Kinnaman sockersöt så säg hehe.....han får helt enkelt bli mitt biogodis på lördag, undrar bara om man klarar sitta i två timmar utan toabesök för där springer man ju ut å in som en skottspole=) Nåväl får väl sätta mig på kanten så jag kan smyyyyyga ut om man skulle bli tvungen......


Have a nice day!

2 kommentarer:

.Malin sa...

Hejja dig! KAnonbra jobbat! JAg får en påse gröt skickad till mig i dagarna och ska se om det är något! Kanon att ha och äta med familjen på kvällen ju! Sonen har ju börjat ifrågasätta varför mamma inte äter med dom! ;)
Vi ska med på bio i veckan är det tänkt.. men vi har tänkt att kolla på avatar! =)
Maken får bli mitt godis! :P

KOmmer att följa och peppa dig här!
Kram på dig!
Malin

Weronica sa...

Tack stumpan vad rar du är och vad glad jag blir=) Såklart stöttar vi varann i med å motgångar! Ahhh jag vill oxå se avatar den säger dom ska va bra....
Nu kämpar vi på så det ryyyyyker heja oss alla kurare=)

Kramen!