tisdag 26 januari 2010

Oh happy day!


Ingen happy day alls egentligen, mycket runt omkring som spökar men allt trassel ska nog reda ut sig tillslut.

Igår hos konsulenten så berättade jag om min galna längtan efter pepparrot, hon skrattade gott för det hade hon aldrig stött på förut, men sa att med viss måtta fick jag lov att blanda lite i min soppa=) Bara för det hade ju såklart ingen hemma då, satt på kvällen och tittade på programmet halvåtta hos mig och vad gör kvinnan som lagar mat? Pepparrotscheesecake.....och jag dreglade!
Förstår inte min längtan efter pepparrot riktigt och undrar hur det kommer sig. Idag är den iaf inhandlad och jag har just avnjutit svampsoppa med pepparrot......å det va rackarns så gott, hoppas nu att inte detta stör min kur alltför mycke men har iaf haft smaken i munnen och är nöjd så(skulle f-n kunna sugit i mig hela tuben!)
Känns som graviditetssyndrom och NEJ jag är inte gravid, det finns sex barn i vårt hus så på den fronten är vi klara=)

Nä nu ska jag steppa lite på wii fiten!

Tjipp tjipp=)



Inga kommentarer: