söndag 24 januari 2010

Lördagen bestod ju av bio och va gör man på bio förutom och se filmen? Jo man käkar godis, popcorn och hinkar läsk! Men jag hade ju förberett mig med en bar och det fick duga för min del, lite skojigt var att min kompis som oxå är inne i en förändring och viktnedgång (med Alli från apoteket) hon kom oxå viftandes glad med två barer när vi möttes utanför bion, så det kändes faktiskt skönt att jag inte var den enda. Efter filmen va slut så fick vi vänta på tre andra som va på en annan bio, så då skulle vi fika. Medans dom andra mumsade chokladbollar och drack cappuchino tog jag mitt svarta kaffe och va nöjd så! Filmen va sådär jag trodde att den skulle haft mer att ge, mina förväntningar på den va nog för höga från början. Efter det åkte vi hem å kolla på Robinson, kidsen käka chips och jag satt där med en kycklingsoppa och loka och bara va så nöjd med att jag klarade dagen utan problem. Bion var ju min belöning för att jag kommit igång med kuren så det kändes så BRA!
Lite märkligt var att när jag satt där och sög i mig soppan så fick jag nåt slags sug efter: pepparrot?! Inget jag äter i vanliga fall så ofta men blev sååå sugen på det. Undrar om det finns nån pepparrotskrydda att köpa....
Nåväl idag är det en ny dag som jag hoppas går fort för imorgon är det dax för vägning och det ser jag fram emot ska bli riktigt spännande att se vad som hänt......
Ha en skön soppsöndag!
Kram på er=)

Inga kommentarer: