fredag 29 januari 2010

F-n va det suger!!

Dagen började helt oki och flöt på som den skulle, åkte in till byn och skulle handla, familjen har beställt tacos, när jag var i affären å plocka i min korg såg jag baksidan av en mans jacka som det stod: KEBAB på. Inget som hade med mat att göra typ ett byggföretag eller nåt, men fick värsta grillerna i huvvet å såg bara fina kebaber flyga runt överallt SUCK asså!! Efter det så var jag konstant sugen på allt, fick tankar som att jag kan ta nåt litet, eller ska jag fuska så gör jag det ordentligt och slår på stort bara jag får nåt i mig, dottern ringde å sa att hon ville hem en timme senare gah perfekt för mig att sitta på pizzerian då kanske.....njäää men tanken fanns. Åkte istället hem gjorde en soppa, hinkade vatten, åkte å hämta dottern hem igen å nu sitter jag här och familjen sitter å käkar tacos, har sagt upp bekantskapen med familjen för tillfället*flin*, det luktar grymt gott och jag VET att det smakar grymt gott oxå......försöker hålla mig men e rädd att jag faller å stöter på patrull.....shit!

Inga kommentarer: