onsdag 8 april 2009

Vatten, vatten bara vanligt vatten!

Dripp dropp dripp dropp va e det som regnar på våra paraplyn, va e det som faller ner från skyn? Jo vatten vatten bara vanligt vatten!
Petronella från Plaskeby tror jag den visan heter, sjöng den i skolan och sjunger på den nu när jag ser ut genom fönstret. Men vatten är ju bra på många sätt, men lite lustigt för igår så började vår granne tömma poolen och då sa han att ni ska se att det regnar imorrn det gör det alltid dan efter man tömt, han e kanske synsk?
Känner mig inte på nåt vidare bra humör alls hmm, imorrn ska vi ju till Wallmans och det ska bli skönt att få komma ifrån en stund och slippa allt som e runt omkring för ett tag.
Idag drog jag på mig ett par jeans som jag bara älskar, dom e sådär lagom nötta på insidan av låren och har nog sett sin sista dag men så bekväma, och nu är de jätteförstora! Kändes lite konstigt för dom satt inte alls bra längre, det mesta börjar bli för stort nu och det är ju positivt i sig såklart=) Dax att införskaffa nåt nytt har jag konstaterat.

Nåväl dax å feja lite påsken........ha det gott med er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lire dålig med kommentarer här. Men vi läser så fortsätt blogga. OM du någon gång bestämmer dig för att sluta skriva låt gärna bloggen ligga kvar så man kan läsa och finna inspiration här

/Mattias

Weronica sa...

Hehe nädå än ska jag inte lägga ner iaf......kämpar på och hoppas du gör detsamma=)