tisdag 14 april 2009

Nu e det svart.....

Förra veckan va jag ju till frissan och skulle göra mig fin för det presentkortet jag fick för jag hade varit så duktig med Cambridge=)
Jag va inne på att göra nåt nytt, häftigt och coolt så jag ville klippa mig kort, färga svart med röda slingor i=)
Frissan tyckte inte att jag skulle klippa kort eftersom jag va stor som hon sa och tyckte det inte skulle passa, så det blev en halvkort frisyr, och så färga svart med röda slingor. Nånting konstigt var det för röda slingor blev det men inte ett svart hårstrå.......hon skämdes ganska mycket och sa att jag fick pengarna tillbaka eller så fick jag göra om det, jag valde att prova att göra om det och det gjorde jag alltså idag.
Sist jag träffade henne så berättade hon att hon oxå hade kört med Cambridge med gott resultat men efter ett tag fallit tillbaka till gamla vanor och tyvärr gått upp det mesta igen, så vi hade nåt att prata om förutom vädret kan man ju säga*s*
Men idag sa hon något till mig som jag faktiskt började fundera på. Hon sa att eftersom du gått ner i vikt, så kan det vara därför inte färgen fastna?? Jag undrar om det kan vara så verkligen? Jag har iofs tappat ovanligt mycke hår så det kanske ligger nåt i vad hon sa. Vi färgade iaf om det idag och då fastnade färgen och jag skojade med henne och sa att det va därför jag har syndat och ätit i helgen haha, men vem vet det kanske va så?!
När jag satt där med färgen i håret så fråga hon om jag ville ha kaffe, jag sa ja svart tack. Då hon kom med kaffet så hade hon även ett fat med mariekex på.......men det skippade jag och tyckte mest det kändes knasigt eftersom hon visste jag körde cambridge....hmm men känns bra och kunna säga nej iaf=)
Jag blev helnöjd med resultatet hursomhelst, min son påtalade att jag nu ser ut som en "riktig" tant haha.....men men dom är ju ärliga.
Annars känns det relativt bra fast jag skulle kunna sätta i mig både allt och det mesta i matväg, men det ska jag såklart inte, utan hålla mig till det som passar mig just nu nämligen Cambridgesoppor och vatten, har dock inte kommit in i ketos ännu men hoppas det kommer snarast magen för ett himla liv och toaletten har varit välbesökt.....iscchhh.

Även om jag nu är svart så känns faktiskt inte allt svart=)

Ha en skön kväll alla kurare=)

Inga kommentarer: