tisdag 7 april 2009

Vägning innan semester

Igår va jag och handla inför påsken, samma sak vad det gäller högtider så säger man alltid: I år ska vi inte ha så mycket, men vad händer jo man får med sig massor hem iaf*s*.
Vi blir ju inte så många här på påsken ett tiotal, men jag ser fram emot den iaf, och har fixat lite påskris, kycklingar och annat gult=)
Igår var det dax för vägning då, jag hade inga stora förväntningar men vågen visade -2kg och det trodde jag inte på så jag ställde mig två ggr för att kontrollera och det visade samma så det va korrekt=)......jag blev superglad över det resultatet och siktar nu ner mot 90. Annelie tyckte som jag att det är ok att jag ska stoppa i mig lite fast föda med förnuft, och det känns bra att vi är på samma linje iaf, hon är så himla superbra och hon ska t.o.m ha sin soppfabrik öppen på måndag som e min vägdag fast det är helgdag och röd dag då, och det blev jag happy över.

Var en tur till Nyköping igår kväll, jag gillar den staden den är fin speciellt så här års, sen åkte vi å två kompisar hem till oss och spela spel. Vi spelade geni och det va faktiskt roligt jag kom tvåa iaf hehe så jag är väl geni light då. Vi skulle testat ett annat spel som heter Pratmakarna oxå men det hann vi inte så det får bli nästa gång.
Det blev sent igår så idag e man lite halvseg, ska till frissan idag jag vill verkligen göra nåt helt nytt, annorlunda och vågat, ja får väl se vad jag törs hitta på.

Ha en underbar dag i solen kuravänner=)

Inga kommentarer: