torsdag 2 april 2009

Det är väl dags.....


.....i min blogg får man svära har jag bestämt, så nu är det fan dax att jag skärper till mig!!!

Jag sprang rätt in i en kycklingwok igår, eller rättare sagt jag sökte upp den, å stoppade i mig IGEN! Blir så jävla less på mig själv, är bortom all sans å balans, helt förtappad och gör saker som inte gynnar min viktnedgång precis. Vilket jag är fullt medveten om, ÄNDÅ gör jag det, det är nåt allvarligt fel på mig nu.....eller har varit i snart 34 år*flin*

Jaja det som har hänt kan man inte påverka, men man ska inte göra om samma misstag igen. Så nu får det va slut på dumheterna, skulle behöva stå i skamvrån å skämmas fyyyy mej!


Inne i ketos igen iaf, och att hålla på å åka ut och in med den kan ju inte va nyttigt för kroppen, inte konstigt att man e som man e.

Bestraffningen blev dubbel så mycket träning så nu är jag mör i kroppen och har ont i magen.

Ja vilken tur att jag har en blogg med läsare som jag törs erkänna för iaf, för tänk om allt skulle va rosenrött hela vägen och man inte lärde sig ett dugg om sig själv på vägen? Inget ont som inte har nåt gott med sig=)


Jag har ju tummat med min konsulent att jag inte ska upp över 100 never ever igen, och nu tummar jag med er att det inte åker in nåt mer i min mun förutom soppor och vatten tills på torsdag då jag ska få äta. Ett sånt löfte kan jag lixom inte svika och nu har jag det på pränt så det så. LÅT STÅ!


Vilken underbar dag det har varit idag igen med solsken, fjärilar och vårblommor. Här behövs nu inte längre nån väckarklocka för att vakna, vi har tranor som för ett sjudundrades liv utanför.....sådär 06.00 på morgonen. Men hellre det än att vakna till spöregn, slask och blåst. Jag tror våren är här för att stanna nu och det är så himla skönt.


Nä dax att rota upp kvasten och finputsa för om en vecka bär det av till Blåkulla ju=)


Nu kämpar vi vidare mot målet det är dit vi ska ta oss i lagom takt, en dag i taget.


Tack för ni finns och för att ni orkar läsa.

Kram på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, du behöver ju visst väckarklocka, eller du vaknar ju inte ens av den. så va ljuger du för ;)

/ jennifer