söndag 5 april 2009

En vecka till

En vecka till har gått och jag har gjort den med hjälp av cambridge. Har kört i 9 veckor nu, är föga stolt över mig själv även trots små misstag jag gjort. Det här är ju faktiskt inte helt enkelt för en som är van att stoppa massa saker i munnen i tid och otid, men jag tycker att jag klarar mig relativt bra och än så länge lever jag och har hälsan och 20 kg har jag lyckats bli av med, så visst är varje dag som går en framgång. Att äta är ju naturligt och det första vi gör när vi föds. Jag är lite av den sortens människa att tristess stör mig, glad det blir jag av mat.
Jag har haft känning av tristess vad det gäller Cambridgekuren, men kämpat mig igenom så gott jag kunnat. Nästa vecka ser jag fram emot då vi ska på Wallmans, och där ska jag äta och även smutta en gnutta rödtjut, påsken kommer oxå och då ska jag oxå tillåta mig att äta, sen sticker vi till Cypern i vecka och då blir det oxå äta och bara njuta.
Jag har själv och enhälligt bestämt mig för detta och efter det som komma skall är tanken att köra rent igen, och det kommer jag fixa hoppas jag. Mitt villkor är att jag ska göra detta med förnuft naturligtvis. Men jag ser fram emot nästa vecka hursomhelst och ser faktiskt fram emot att väga mig imorrn oxå=)

Skjutsade grabben på bandymatch så passade på att träna, jag tyckte jag va skitduktig som stod på crosstrainern i 10 min och höll på å dö, men hon som tog den efter mig hon stod i 60 min å såg skitgla ut haha......jaja min tid för den maskinen kommer nog oxå men kan motvilligt erkänna att konditionen inte är på topp*s*
Ikväll blir det slöa framför tv:n och imorgon sooooovmorgon jippie=)

Inga kommentarer: