söndag 12 april 2009

Slutsyndat för min del eller för den här gången=)

Wallmans va helt oki i torsdags, god mat, trevlig show dock var det dyrt och nog inte i min prisklass, en såndär alkoläsk kosta 64:- rena rånet enligt mig, men underhållningen va jättebra. Hotellet var oxå helt oki, vi bodde precis vid Hötorget. Jag njöt verkligen när jag stoppa en grön oliv i munnen haha fast oxfilen va inte dum den heller........
Igår va det ju påskafton och jag skulle äta med förstånd.......det gick i början sen åkte jag tillbaks till mitt gamla dumma beteende så jag frossa i både chokladtårta, färskpotatis, sill å nubbe. Jag fattar inte att jag inte kan lägga band på mig och äta med förstånd, blir så arg på mig själv grrr.....
Men inget jag kan göra nåt åt nu, känner mig ganska tjock å misslyckad å det kan jag ju gott ha!
Så dax att ta nya tag å komma in i lite vanliga rutiner med 3 soppor och minst 3 liter vatten om dan=).......om två veckor åker jag till Cypern och det kommer ju oxå bli nåt halvdant ck:ande med vanlig mat, men ska försöka behålla mitt förstånd då iaf.
Så nu siktar jag in mig på att komma i ketos igen och att väga mig imorrn och troligen får jag mitt första plus på vågen men det tar vi imorrn.

Hoppas du som läser har haft en bra påsk iaf=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för titten hos mej! Kul med nya "ansikten".
Duktig du varit som hållit på så läng o gått ner så mkt!
Du fixar säkert resten också.

Ha det så bra!