måndag 20 april 2009

Opp å ner.....

Ja det går ju inte alltid som man tänkt sig........
Har varit ganska off och av banan vad det gäller Cambridge tyvärr, ena dan har jag skött mig för att nästa falla ihop och synda vilket för min del resulterar i ångest vilket gör att jag behöver bedöva mig och det gör jag med mat=(........
Idag var det dax för vägning...puh.
Hade köpt med mig en blomma till min underbara konsulent Annelie, hon är värd så mycket mer än en blomma men jag ville visa uppskattning hursomhelst, kanske för att döva mitt eget dåliga samvete hehe.
Så bekände alla mina synder för henne ärlig som man e iaf, hon frågade om jag ville väga mig och det tog mig emot men jag staplade upp på vågen och blunda......hugaligen allt som snurra i huvvet va att jag vägde över hundra=(........jamen va bra utbrast Annelie.....nä vaddå svarade jag.....jo minus tre kilo säger hon.
Jag trodde inte mina öron eller ögon där jag stod som en skamsen hund.......-3kg visade vågen!!
Det är och förblir ett mysterium för mig hur det blev så, men jag tar tacksamt emot dessa minus såklart....trots kinamat, grillning, kebab och allt skit jag proppat i mig......t.o.m friterad banan med glass.......isch fy å skäms känns märkligt att man kan gå minus på det haha.

Som sagt är så himla tacksam över min konsulent Annelie hon e superduper. Vill även framföra mitt allra ödmjukaste tack till Skenet, du är en stjärna jag följer och dina kloka goda råd hjälper mig ska du veta.......du kommer i mål inte många dar kvar nu=)
Tina du är en klippa som jag får mycket energi ifrån, klok och målmedveten du har hängt med länge och vet vad det handlar om, det är skönt att ha er tjejer ska ni veta!

Å såklart alla andra som läser mig och säger nåt ibland, tack ska ni ha=)

Om en vecka sitter jag på en strand på Cypern hehe, så Annelie och jag har kommit överens om att jag kör soppor så gott jag kan och pillar i mig proteiner och en massa vatten........jag har lixom semester till 6 maj nu då ska vi ses igen......men har bunkrat upp med soppor och ska göra mitt bästa jag bara kan för det ska funka för mig.

Tack för att ni finns och förstår ni e guld värda allihop=)

Inga kommentarer: