torsdag 19 februari 2009

Tränat&kalasat!

Begav mig till gymet, fast det tog emot. Det känns inte som det är min grej riktigt:-(
Cykel,löpband, alla maskiner gick jag igenom å blev ganska så tagen å trött. Men jag gjorde det iaf. har nu inhandlat gymkort för 1190:- ett till mig och ett till mannen, och snål som jag är så ska nu detta uttnyttjas för sitt pris naturligtvis annars vore det ju att slänga pengarna i sjön.

Blev en väldig stressig dag, vi skulle handla present till Adam som fyller 7 år idag, handla mat och massa annat. Han hade beställt tacos som födelsedagsmat, men ändrade sig sen och ville ha pizza.......hans dag så han bestämmer såna e reglerna hos oss, så jag åkte å hämta pizza och kebaber och fundera på vad jag låter mina barn äta egentligen.....

Medans dom åt ställde jag mig och gjorde jordgubbstårta, det enda som tilltala mig på den tårtan var jordgubbarna, men behärskade mig och nöjde mig med mitt svarta kaffe.

Just nu sitter jag här med en kurrande mage och är fruktansvärt sugen på att äta.......men NEJ, jag ska inte, jag vill inte, jag behöver inte!
Kroppen ropar iaf efter något och jag vet inte om det beror på att jag åt en bar idag istället för shake mitt i all stress, nä ska lägga mig och läsa boken som jag påbörjat som jag tycker e skitkonstig.........ska till arlanda imorgon bitti så behöver va lite pigg då......åh sluta kurra nu!!

18 dagar sen jag börja med Cambridge å 18 till ska det banne mig bli!!! Skam den som ger sig!

Inga kommentarer: