lördag 28 februari 2009

Lördagsgodis.....

.....ja lördagsgodis har jag inhandlat till kidzen, själv hade jag ju planerat att oxå få nåt lördagsgodis just idag, men nä känner inte för det ens så jag hoppar över det och får väl ha det innestående till en annan lördag!

Kan verkligen rekommendera filmen "Män som hatar kvinnor", jag tyckte den va grymt bra. Bra skådespelare oxå och fast den va två och en halvtimme lång, så kändes det inte såååå långt, och jag klarade mig utan toabesök oxå hehe. Fast jag satt bredvid en man som drack cocacola och käka marabou mjölkchoklad Mmmmm.......själv drack jag vatten!

Har kollat på reprisen av Let´s dance idag och det va bra. Tony Irving är ju en av mina favoriter, och att få se han bli svingad av Magnus Samuelsson va ju kul haha. Carl-Jan åkte ju ut, fast det va ganska väntat iofs, han är oxå en sån där man som jag fått tycke för, en riktig gentleman. Tyvärr så åker Elisabeth nog ut nästa vecka, men tycker dom har varit väldigt duktiga med tanke på deras ålder och stela leder.

Klockan 10 i morse befann jag mig på gymet, det kändes mest jobbigt och motivationen saknades en smula, men körde en timme iaf. Kom hem och har inte alls mått nåt vidare, känner mig yr och illamående. Har fått i mig tre soppor och druckit mitt vatten som jag ska så förstår inte riktigt varför jag inte känner mig kry.......hoppas verkligen inte att jag åker på nån influensa för hur blir det då? Sjuk och på ren kur kan ju inte va nån höjdare direkt. Blir nog en tidig kväll för mig och ska stänga av alla telefoner och ta mig en riktig sovmorgon imorgon!

Gonatt!

Inga kommentarer: