tisdag 24 februari 2009

Galaxy ikväll:-)

Åh nu har man tränat, provade ett nytt gym fast det va inte lika bra som det jag varit på, så dit går jag nog inte tillbaka mer än i nödfall*s*
Nästa planerade träningstid är på torsdag och ska simma efter träningen då, tror det kan va skönt!

Ska ju åka båt ikväll, och det ska bli skojj. Jag bävar förstås inför fusk:-(......men hoppas jag ska hålla mig. Hinner med två soppor innan vi åker, och tänkte ta med mig en bar och ta ikväll. Ska packa ner soppor och shaker till imorgon iaf, och jag hoppas att dom inte följer med hem igen.
Det skulle ju va riktigt trevligt att få äta middag med "la familia" på båten såklart, frågan är om det är värt det, och jag är tveksam till att svara på det. Känner att jag börjar hitta anledningar till att få stoppa i mig mat(har alltid nåt att fira eller nåt att belöna mig med).....och det är INTE bra. Tog upp ämnet med min konsulent igår, som rådde mig att belöna mig själv med nåt annat än mat när jag ska belöna mig själv.
Eftersom som allt sitter i huvvet så är det ännu svårt för mig att tänka så, ändå vet jag så himla väl!
Har iaf lovat mig själv att oavsett hur den här båtresan slutar så ska jag ta mina 3 soppor även om nåt annat slinker in emellan..........och jag hoppas jag kan hålla det löftet till mig själv!

Skepp ohoj!

Inga kommentarer: