fredag 27 februari 2009

Knark....börjar på K!

Jag känner mig som en knarkare tror jag, jag går på ketoner! Det är ett måste för mig, och jag känner ett välbefinnande som jag aldrig vill bli fri ifrån, jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dessa, jag är helt såld på ketoner.......till dig som inte provat vill jag rekommendera detta!

Tänkte ha en ledig dag idag från träning, kompisen och jag hade bestämt till imorgon att träna.......e visst beroende av detta fenomen oxå, så det blev en timme på gymet idag oxå! Det här är inte likt mig alls och jag undrar vad som händer med mig.......måste va ketonerna*s*.

Härligt med fredag solen skiner idag, min favoritdag oxå med tanke på att det är Let´s dance=), men min man föreslog en bio Män som hatar kvinnor, och det svalde jag på en gång, så bio blir det och repris på Let´s Dance!
Filmen är nästan 2½ timme lång, och undrar om jag fixar det utan att gå på toa, tveksamt, man borde ha med sig en resekateter ibland. Filmen är dessutom delvis inspelad i byn där jag bor, så blir ju skojj att både se kända ansikten och kända platser.

När jag ändå är på Heron City ska jag passa på att inhandla en ny stavmixer, min börjar bli avdankad.

Återkommer med filmrecension, ha en bra fredag!

Inga kommentarer: