lördag 6 februari 2010

Kämpare=)

Hej å hå=)

Jag har då tagit ett beslut som sagt vilket består i att äta mig lätt med fett! Hur detta kommer gå vet jag ju såklart inte men jag ska iaf testa.
Kan erkänna att det kändes mer än märkligt igår när jag stoppade i mig mat, men f-n så gott det var!
Eftersom metoden VLCD(Cambridge) och LCHF(low carb high fat) ligger långt ifrån varandra och är helt skilda saker så tänker jag inte skriva om det här, har startat upp en ny färsk blogg som du som är intresserad av kan läsa HÄR
Jag tycker inte att man på något sätt ska "racka" ner på någon oavsett vad man använder sig av för metod att gå ner i vikt, det är upp till var och en vad man väljer att göra med sin kropp.
Jag vet att CK fungerar och skulle inte på något sätt säga till folk som använder sig av det att det skadar kroppen, muskler, skelett och är rena svältkuren, vilket många har sagt till mig under tiden jag använt metoden=(.
Men att blanda ihop dessa två blir nog ingen bra kombination på EN blogg haha.

Jag kommer ändå att följa er tappra kurarkämpare, trots att vi inte går ner i vikt på samma sätt är vi ju ändå samma personer, och jag önskar er verkligen ALLA lycka till, kämpa vidare och ge aldrig aldrig upp=)
Ett stort TACK till alla er som varit stöd i vått å torrt, och som insprerat mig och peppat och gjort min dag......ni är guld värda!

Värstingkramar till er=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med den nya metoden. Jag har en polare som gick ner en jävla massa med LCHF. Ska följa din andra blogg oxå. Tänkte gå över till LCHF sen när jag gått ner 20kg

Ja, jag är den Mattias som ,läste förut

/mattias

Weronica sa...

Tack Mattias hoppas allt går bra för dig=)

Anonym sa...

Hej vännen!

Klart du ska köra på med det som du tror fungerar för dig. Har varit inne och läst jättemycket om LCHF-kost och jag tycker det låter väldigt intressant. Vet däremot att min motivation tillåter mig att äta och samtidigt hålla mig borta från kolisar. Men jag har bestämt att jag ska försöka mig på det när jag har nått min målvikt.
Du gör helt rätt som följer dina egna tankar.
För hur man än gör så är det många som har åsikter. Enl de flesta så är det "bara till att äta mindre och röra på sig mer"... ja, det är helt rätt men det räcker inte när man har mycket övervikt och vill få en kickstart och gå ner fort i början. Det fungerar sen när man är i mål för att upprätthålla viktminskningen.

Lycka till!!
Kram Malena