måndag 1 februari 2010

Kämpa vidare...well well!

Alltså vågen och jag kommer inte överens......har inte gått ner ett mikrogram ens. Står helt stilla=(
Tappat 5 centimeter vilket såklart är bra, och jag vet att man inte ska stirra sig blind på vågen men det känns f-n inget kul. Det här är inte min erfarenhet av Cambridge! Har inte fuskat, äter tre mål, dricker mer än 3 liter om dan so whats the j-la problem??
Kör på en vecka till men snart får det rassla till annars lär jag tappa tålamodet *sucka*

3 kommentarer:

.Malin sa...

Ge INTE upp! Låter som du hamnat på en platå! Verkar som om din kropp kämpar för att hålla kvar vartenda kilo du har. Been there! ;)

KRamizzz

Weronica sa...

Ja det är precis som kroppen säger: NEJ det här vill jag inte! Såklart man inte ska ge upp men det är i början som man behöver den där extra lilla skjutsen ju. Undrar just hur länge man kan stå på en platå?

Sandra sa...

Japp, tack så mycket :)
Får du gärna göra!! Ska lägga in lite länkar på min blogg med så fort jag får tid :) /Sandra