måndag 11 maj 2009

Rutiner....

Hoppas att du som läser haft en riktigt bra helg=)
För min del resulterade den i att besöka Bamboo City och vad som hände där vill jag inte närmare gå in på........men det va gott!!......fast besöket på krogen efteråt kunde jag ju ändå ha skippat hmmm.......men det va kul!!!
Nåväl var och vägde mig idag igen och sen i onsdags hade jag gått ner 1 kg iaf......så vart den friterade bananen har satt sig vet jag inte*s*
Jag behöver få tillbaka min motivation jag hade för ett par veckor sen och få tillbaka mina rutiner och goda vanor med Cambridge.
Ska verkligen försöka släpa mig upp till gymmet imorrn och få rutin som det var förut UTAN att ge upp. Jag har ju mycket mer fläsk att bränna av än det jag redan gjort, och det som är borta vill jag INTE ha tebax. Ibland önskar man ju att man kunde lägga sig och vakna dan efter med sin idealvikt, samtidigt är det skönt att faktiskt jobba för sin egen skull även om man tycker det tar onödigt lång tid.

Har en hund som antagligen har små hundpuppisar i magen, så om du som läser har erfarenhet av att ha agerat hundvalpmorska så dela gärna med dig till en matte som nu är väldigt nervös och spänd över detta som antagligen ska ske hehe...........jag ska bli mormor=)
Det mesta klarar dom ju säkert själva, det e ju naturens gång men tips å trix tas tacksamt emot.

1 kommentar:

Caroline sa...

Tack snälla!

Nej jag håller verkligen med det du skriver.
Den som kommenterat kan inte alls vara insatt i hur det funkar alls..
Som du säger så handlar det om att ändra sina kostvanor och matrutiner, och det tror jag man gör lättast om man nollställer sig lite =)

Lycka till du med! =)