torsdag 7 maj 2009

Aj aj aj

Haft en grym huvudärk idag......det kanske e ett tecken på att det finns nåt där innanför*s*
Peter köpte Zomic Nasal och det hjälpte ju lite iaf, två sprayningar som kosta 199:-, inte billigt men som sagt var effektivt.
Försöker få i mig mitt vatten, men det tilltalar inte mig så mycket eftersom min kropp skriker:MAT
Kämpar på så gott jag kan iaf, huvudvärken är nog ett tecken på kraftig abstinens kan jag tro, blir en tidig kväll för min del, ska sova bort det onda för att vakna till en bättre dag imorgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem. HUr länge till ska du kura tror du?

Du verkar ju het på Ramsey. Jag har alla säsonger av Hells kitchen om du vill ha :

Mattias

Weronica sa...

Tack så mycket, har redan börjat spara tills nästa resa hehe=)
Åhhh han e en stor idol, jag gillar honom skarpt och välja mellan honom å en kebabpizza skulle va ju en hel plättlätt hehe.

Jag ska vill behöver kura läääänge till, har ju massor kvar att gå ner.

Du själv då? Hur går det för dig?

//Weronica