torsdag 21 oktober 2010

Står still!

Uscha fy på mej, fuskade i helgen som var åkte ur ketosen med ett "tjoff". Det va planerat fusk för jag va bjuden på fest sen innan jag började. Kom igång rent i måndags igen å är nu tebax i ketos å börjar mig till mods igen.
Va å vägde mig igår och stod still, hellre det än att plussa på iaf=)
Idag har jag vart på mässa i Älvsjö "Eget företag mässa", det va trevligt och jag gick förbi varendaste godisskål utan å ens lukta*s*
Provade även den nya baren med citron idag och den va minst sagt ljuvligt god *mumma*, inte så stor som Slimbridgebarerna, mindre kalorier och dessutom billigare.

På lördag ska jag göra högskoleprovet och det ska bli en intressant upplevelse, är ingen pluggis men kan va skoj att utmana sig själv.
Må så gott ni alla kämpare i höstmörkret!

Inga kommentarer: